Välkommen till S:t Lukas Falun

Bli medlem!

Du som är intresserad av existentiella samtal och vill att psykoterapi ska vara tillgängligt för alla som behöver – stötta oss genom att bli medlem! Som medlem kan du stödja och vara med och påverka föreningens verksamhet. Genom att stötta S:t Lukas i Dalarna är du med och värnar det goda samtalet som gör att vi kan växa som människor. Genom föreningen stödjer du människors möjlighet att få professionell psykologisk hjälp till rimliga kostnader. Är du beteendevetare eller har erfarenhet av människovårdande yrke kan du delta som volontär i vår chatt Unga Lukas. Där stöttar vi ungdomar som vill diskutera svåra frågor. Om du vill veta mer, kontakta ordförande Ingrid Wahlman tel. 070-625 66 76, eller maila dalarna@.sanktlukas.se.

Fri entré vid programkvällar

Som medlem ingår fri entré till samtliga programkvällar under innevarande år. Du blir också inbjuden till våra programaktiviteter genom e-post.

Bli medlem genom att swisha årsavgiften 200 kr till 123 239 31 30 (eller göra en inbetalning till bankgiro 55 50-6588) och fylla i vårt formulär som du hittar längre ner på sidan. Märk din inbetalning med ditt namn.

Välkommen som Lukas-vän!